POST LINK
//One Direction
Liam Payne v.s Bruno Mars (Y)
Thursday, May 3, 2012 • 8:52 AM • 0 comments

jyeahhh ! ni lah dia liam payne:) My new Bf :) wahh ! sorry lah bruno mars ye :p
Haahh ! ni lah Bruno Mars :) Takkan korunk tak kenal kott :p Kuno betul . *jokejoke* Hurm , To Bruno mars , i,m so sorry lha dear .. I'm stiil your true fan <3 Don't worry maa .. Liam just my scandal :D haha , tak leh blah lah sioottt ! Btw , Liam comel rite ? hee ~ Aku da kurang lah nan bruno mars ni .. Dia da tak menyerlah lagy macamdulu :( why why why ??? Errr -.- But I'm still love u :* muaahhh ! hahah . For Liam , u socute lha Sayunk . lol :p And For ONE DIRECTION Good Luck in your carier :) This is One Direction . Downhere :D
Love u guys !! Exspecially , Liam :):)
I love u ! *muahhh* bubye !


Thanx coz read my post....:D




Disclaimer

Hai....Welcome To My Blog....Do Follow
FollowDashboard
Taggie Board

Your tagboard code
adjust the width


Credits


Layout By
Thanks
Edit By