POST LINK
//One Direction
Pendam :(
Tuesday, May 29, 2012 • 12:10 PM • 0 comments

*Assalamualaikum* ehh ? gambor sape plak tuh ? hahha . Just ignore my face yaw ! act , aku nk cite psal someone ni . Hurm , kawan aku lha gak , namenye.... ntah . haha . act , aku jelly bile tgok dia rapat dgan sorang budak ni yg bernama 'ntah jugak' haha . diaorang makin lama makin rapat aku tengok . hurm :( aku tak kesah weyh , tapi , betul aku ni bestfren kau ? betul ? jujur lah . kau macam lebih kan dia dari aku kan ? even kau baru je kenal nan dia ,tapi macam da kenal lama je kan ? sume secret kau cite kat die . macam lah aku taktahu kan ? sedih tahu . hurmm , tak pelah , aku tak ambik hati sangat lah sayunk . whatever it is , kau tetap BFF aku lol :) okaylah , kekalkan lah friendship kau dgan dia :* Aku tetap sayunk kau budak . *Tears* Bubye !


Thanx coz read my post....:D




Disclaimer

Hai....Welcome To My Blog....Do Follow
FollowDashboard
Taggie Board

Your tagboard code
adjust the width


Credits


Layout By
Thanks
Edit By