POST LINK
//One Direction
Badminton :)
Monday, June 4, 2012 • 1:06 PM • 0 comments

*Assalamualaikum* hah ! lawa tak skin baru aku ? hahah . *perasan kejap* hee . okay , petang tadi tepat pada pukul 3 petang aku nan membe membe aku main badminton dekat arena . hahah , membe membe aku ialah Hanum , Enor , Shiera and Aiza . Kiteorg main selama 2 jam ye , ahah . tu pon da penat gile babeng tahu ? almaklumlah , badan ni da lama da tak warmup :) So , korang cuti cuti ni pegy mane je ? ha ? jj ? untunglah >,< ha ? tengok wayang ? untung jugak >,,< hahah . aku ni memang akan mati kebosanan dekat rumah . iyolah , cuti seminggu da dihabiskan dekat rumah je , yg lagy seminggu ni pon sama lh agaknye . Family aku ni pon taknak ke bawak aku pegy mane mane ? diaorg ni tktahu ke aku ni da bosan tahap gaban ? huh ! tapi aku plan nak tengok Bohsia 2 hari jumaat ni , tapi taktahu la jadi ke tak . doranng dorang ni macam malas je nak pegy . dorang takde duit kot hahah . Hurmm , FYI , , aku act boleh online sampai hari ahad ni je , sebab lepas tu bapak aku taknak bayor broadband lagy da . haiyoo , susah la hidup macam ni . takpe takpe , act laptop ni la yg melalaikan aku dalam segala mcm hal . eloklah jugak kalo laptop ni takde tenet . hahah. ehh ,tajuk aku pasal badminton , tapi da melalot sampai bende lain la plak . wokay lah , chaw chin chaw dulu ! Bye :)


Thanx coz read my post....:D




Disclaimer

Hai....Welcome To My Blog....Do Follow
FollowDashboard
Taggie Board

Your tagboard code
adjust the width


Credits


Layout By
Thanks
Edit By